www.sangeorge.com



 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» أشخاص منحوسين
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:47 pm من طرف مريان

»  الشهيد.............
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:44 pm من طرف مريان

» امتحان اللغه العربيه لعام 2050
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:42 pm من طرف مريان

» كلمة واحدة تعبر عن شخصيتكم
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:41 pm من طرف مريان

» نكت جميلة...........
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:39 pm من طرف مريان

» معلمة عربي تدعي على زوجها اللي تزوج عليها
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:39 pm من طرف مريان

» مصطلحات طلابية
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:33 pm من طرف مريان

» اصبحت غنيا من تفاحة
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:30 pm من طرف مريان

»  رجل غبى اشترك فى مسابقة من سيربح المليون....!
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:26 pm من طرف مريان

»  الطالب والمدرس ................
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:24 pm من طرف مريان

»  تلميذ رايق!!!!!!!!!!!!!
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:23 pm من طرف مريان

»  قصة مرعبة (اصحاب القلوب الضعيفة لا تدخل)...................
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:22 pm من طرف مريان

» اضحك على نفسك بعد 40 ثانية ..؟!
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:20 pm من طرف مريان

» مواقف مضحكة
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:17 pm من طرف مريان

» اضخم امراة في العالم
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:13 pm من طرف مريان

» الاسم من شكل الرجلين
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:11 pm من طرف مريان

» الفرق بين ولد وبنت
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:09 pm من طرف مريان

» سواق تاكسي بروفيشينال
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:07 pm من طرف مريان

» طالب كسلان لما دخل الامتحان
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:04 pm من طرف مريان

» مش.............. شايف
الإثنين سبتمبر 12, 2011 7:03 pm من طرف مريان

سحابة الكلمات الدلالية
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
bent yaso3 - 430
 
مريان - 408
 
remo_nader - 381
 
pope_88 - 267
 
smsm_nabil - 266
 
eng_hona86 - 256
 
koko - 255
 
cacohit - 233
 
Engy - 164
 
ibrahem - 163
 
طفلة احرجت امها
الإثنين أغسطس 15, 2011 8:28 pm من طرف مريان

هناك عائلة يعيش معهم الجد والد الاب وقد ازعجهم بصراخة فوضعتة الام فى غرفة صغيرة فى الحديقة حتى لا يزعجهم وفى يوم من الايام كانت الام تذاكر لاولادها فاتت طفلتها الصغيرة اعطتها امها كراسة وقالت لها …

تعاليق: 0
إثنان ماتا لأجلي (قصة واقعية)
الإثنين أغسطس 15, 2011 8:27 pm من طرف مريان

حدثت بالفعل:

جنحت سفينة وكانت تغرق، وعندما أُنزلت قوارب الإنقاذ، اتضح أنه لم تكن هناك
أماكن لكل الذين على ظهر السفينة،وكان لابد من التخلّص من الكثيرين
وتركهم يغرقون على ظهر السفينة!

وكان مِن بين …

تعاليق: 0
الجنازة الخطأ
الإثنين أغسطس 15, 2011 8:26 pm من طرف مريان

كنت مستهلكة تماما بسبب خسارتى، حتى أننى لم الأحظ مدى خشونة الديسك الذى جلست عليه. فقد كنت أحضر جنازة أعز صديقاتى ... أمى . التى كانت أخيراً قد خسرت معركتها الطويلة ضد السرطان. كانت فجيعتى شديدة حتى …

تعاليق: 0
جمع ريش الطيور
الإثنين أغسطس 15, 2011 8:24 pm من طرف مريان

ثار فلاح علي صديقه وقذفه بكلمة جارحة ، وإذ عاد إلي منزله هدأت أعصابه وبدأ يفكر بإتزان :" كيف خرجت هذه الكلمة من فمي ؟! أقوم وأعتذر لصديقي". بالفعل عاد الفلاح إلي صديقه ، وفي خجل شديد قال …

تعاليق: 0
قصة مؤثرة للغاية
الإثنين أغسطس 15, 2011 8:22 pm من طرف مريان

بعد 21 سنة من زواجي، وجدت بريقاً جديداً من الحب. قبل فترة بدأت

أخرج مع امرأة غير زوجتي، وكانت فكرة زوجتي حيث بادرتني بقولها: "أعلم

جيداً كم تحبها"... المرأة التي أرادت زوجتي أن أخرج معها …

تعاليق: 0
حوار الملك والكاهن
الإثنين أغسطس 15, 2011 8:21 pm من طرف مريان
قال الملك العظيم للكاهن الشيخ: "أنت تقول أنَّ الإنسان لو عمل خطايا كبيرة وتاب في آخر عمره عنها وطلب الغفران من الله فإنة يدخل السماء... وأن الذي يرتكب ولو ذنباً صغيراً لا يتوب عنه ينزل إلى …

تعاليق: 0
خناقة بين ابليس والناسك
الإثنين أغسطس 15, 2011 8:18 pm من طرف مريان
اتخذ قوم شجرة وصاروا يعبدونها، فسمع بذلك ناسك مؤمن بالله،فحمل فأسا وذهب إلى الشجرة ليقطعها. فلم يكد يقترب منها حتى ظهر له إبليس حائلا بينه وبين الشجرة وهو يصيح به:
- مكانك أيها الرجل ...لماذا تريد …

تعاليق: 0
+ اب يدرب ابنه عدم الاساءه للاخرين +
الجمعة يوليو 22, 2011 4:11 pm من طرف مريان

كان هناك طفل يصعب ارضاؤه , أعطاه والده كيس مليء بالمسامير
وقال له : قم بطرق مسمارا واحدا في سور الحديقة في كل
مرة تفقد فيها أعصابك أو تختلف مع أي شخص

في اليوم الأول قام الولد بطرق 37 مسمارا في سور …

تعاليق: 0
حوار بين فأرين
الجمعة يوليو 22, 2011 4:08 pm من طرف مريان

Eخرج فأر من مدينة الإسكندرية متجهًا نحو قرية ملاصقة وإذ كان يتمشى بين المزروعات التقى بفأر يقطن في القرية. رحَّب الأخير بضيفه القادم من المدينة. جاع فأر المدينة فأخذه فأر القرية إلى إحدى مخازن …

تعاليق: 0
نسر ام دجاجة
الجمعة يوليو 22, 2011 4:06 pm من طرف مريان

اشترى الفلاح طائرا من السوق فرخا صغيرا على انه دجاجة من سلالة كبيرة الحجم ومرت الشهور والطائر يلتقط الحبوب مع الدجاج وبعد زمان مر بالمكان احد علماء الحيوان وتعجب جدا اذ عرف ان هذا الطائر نسر ولكن من …

تعاليق: 0
أنت زارع إيــه
الجمعة يوليو 22, 2011 4:00 pm من طرف مريان
أنت زارع إيه

صاحب إحدى الشركات الكبيرة استدعى كل المسئولين التنفيذيين الشباب إلى غرفة الاجتماع والقي بالتصريح القنبلة
"لقد حان الوقت بالنسبة لي للتنحي واختيار الرئيس التنفيذي القادم من …

تعاليق: 0
++فتش داخل نفسك++
الجمعة يوليو 22, 2011 3:56 pm من طرف مريان
كان يوم زفاف الامير ودخول عروسته الاميرة الى القصر،

عندما مر الموكب السعيد بجانب مشنقة نصبت لاعدام احد المجرمين.

وعندما وضع الحبل على رقبة المجرم ارتاعت الاميرة وبكت.

فنزل الامير الى منصة الشنق …

تعاليق: 0
شمسية ملكة انجلترا
الإثنين مايو 02, 2011 1:45 pm من طرف مريان

اشتهرت الملكة ماري ملكة انجلترا بتواضعها ومحبتها
فكانت تتجول بالشوارع بدون حراسة ,وفى احدى المرات امتلأت السماء بالغيوم وبدأ المطر ينزل فتوقفت الملكة عند منزل قريب .. وقرعت الباب ففتحت لها امرأة لم …

تعاليق: 2
رغيف يحكى مأساته
الخميس أبريل 28, 2011 12:14 pm من طرف مريان
أنا من حبوب الخالق ..

والبشر يصنعني

+ ليس لي أيدي ولا أرجل ..

فكل حركتي بأيدي الناس

وبهم انتقل من مكان إلى مكان

+ أنا صديق الأطفال في المدارس .. وأتربع على موائد العظماء

+ أدخل السجون …

تعاليق: 0
لقاء فى الجحيم.....
الخميس أبريل 28, 2011 12:10 pm من طرف مريان
ما إسمك؟
لا يهم إسمي, فأنا وكل الذين هنا لا يتكلمون مع بعضهم, الكل مشغول في آلامه.
أين كنت تعيش؟ وفي أي زمن؟
كنت أعيش وأنا على الأرض في مصر, ولدت في 1970 وتركت العالم في عام .2001
ماذا كانت ديانتك …

تعاليق: 0
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 407 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو ميخائيل فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 4572 مساهمة في هذا المنتدى في 2151 موضوع

شاطر | 
 

 انا حانكي وجعني من كتر الضوحك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
koko
San George
San George
avatar

عدد الرسائل : 255
الكنيسه : مارجرجس منيا القمح
نقاط العضو :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 15/06/2008

مُساهمةموضوع: انا حانكي وجعني من كتر الضوحك   الخميس سبتمبر 04, 2008 1:54 pm

مرة إتنين مساطيل راكبين عربية فواحد قال للتانى : حاسب قدامك شجرة فالتانى مردش عليه فعلى صوته شوية : قدامك شجرة برضه مردش عليه فقاله : حاسب قداااامك شجرررر .. طاخ خبطوا فى الشجرة فطلع من العربية و قاله .. مش قلتلك قدامك شجرة ؟؟؟ فالتانى رد عليه : و أنا أعملك إيه مش إنت إلى سايق ؟؟؟



هل تعرف من هو اوفي مخلوق؟ نملة مات زوجها الفيل وقعدت طول حياتها تدفن فيه







واحد معدى لقى ناس بتهيص قوى قالولهم فية ايه
قالوله فى واحد بلدياتنا عايز ينط من سطح العمارة
قالهم خلاص انا طالعلة...
طلعلة وقاله عايز تنتحر لية...
بلدياتنا قاله اصل انا غبى وكل الناس بتقول علي غبى
راح الراجل قايله هاقولك فزوره لو حلتها ماتبقاش غبى
حاجة اسمها زى شكلها
بلدياتنا : ماخبرش
الراجل:البيضة.. اقولك واحدة تانية
حاجتين اسمهم زى شكلهم
بلدياتنا :ماخبرش
الراجل: بيضتين. اقولك واحدة تانية بسيطه و سهله
حاجة كبيرة وسودة وبتجيب لبن واسمها جموسة
بلدياتنا 3 بيضات
راح الراجل ماسكه وراميه





واحد دخل مجمع استهلاكى وسأل عن الفراخ فساله الموظف عايز فراخ صاحيه ولاّ مدبوحه؟؟ قال مدبوحه ، قال له اطلع الدور الثانى.......طلع وسأل عن الفراخ المدبوحه فقال الموظف عايزها مقطعة ولاّ صحيحة ؟؟ فقال له مقطعه ، قال له اطلع الدور الثالث ..... وقابل موظف اخر وسأله عن الفراخ المدبوحة ومقطعه فقال له عايزها متكيسة ولاّ لأ ؟؟ قال له متكيسة فقال له اطلع الدور الرابع .....طلع الدور الرابع وقابل موظف اخر وقال له عايز فراخ مدبوحة ومقطعه ومكيسة فرد الموظف وقال له مافيش فراخ بس ايه رأيك فى النظام

مره واحد معاه فيات قديمه ماشى بيها على الصحراوى عطلت منه فقام شاور لعربيه على الطريق طلع صاحبها واد روش معاه مرسيدس فقام قاله بص يا عمو أنا هجرك لحد الرست و بعدين صلح عربيتك بس لو لقيتنى سرعت رعشلى نور وربطوا العربيه وطلعوا قامت عربيه بى ام عدت صاروخ من جنبهم راح الواد بتاع المرسيدس فاتح وراه وبتاع الفيات شغال يرعش نور للمرسيدس ولا هو هنا فالرادار صورهم ، ظابط المرور راح متصل بالكمين وقال لهم هتعدى عليكوا عربيتين واحده مرسيدس و بى ام سيبوهم و هاتوا الكلب بتاع الفيات اللى بيرعشلهم وعايز يعدى منهم


بيقولك فيه واحد بلدياتنا اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:

عصفور باليد ولا عشرة على

أ) الشجرة ------------ ------- ب) البقرة

ج) الصفراء ------------ ---- د) الحمراء


فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،
فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،

فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة

والجواب الثاني البقرة.

فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .

طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --)

راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.

فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي

فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:


عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة

____________ _



مرة واحدة ست عجوزة قاعدة لوحدها في البيت وبعدين التليفون رن لقت واحد بيقولها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد سنة الست قالت ده واحدبيعاكس وقفلت السكة المهم اتصل بيها تاني بعد شهر وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد 11 شهر الست بردو قالت ده واحدبيعاكس وقفلت السكة المهم اتصل بيها تاني بعد شهر وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد 10 شهور الست بردو قالت ده واحدبيعاكس وقفلت السكة المهم اتصل بيها تاني بعد شهر وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد 9شهور المهم فضلو كده كل شهر يتصل بيها لغاية ما في يوم اتصل وقالها انا هاجي لك بكرة الست خافت ليكون بيتكلم بجد تاني يوم اتصل بيها وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا سلام ونعمهي لك دلوقتي الست خافت اوي اوي وفكرت تعمل ايه تعمل ايه وفجأة جرس الباب ضرب فتحت لقت راجل شكله وحش اوي وايديه كلها دم وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء ممكن اغسل ايدي ؟؟


واحد بلدياتنا اشتري راديو حط فيه حجرين المذيع اتسطل


واحد حب يصطاد ارنب - قلد صوت جزرة


مره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فا واحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني بيقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيح المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب والباقي ده كولوا يروح
________




نساء العالم اتحدن وقررن انهم مش هيعملوا أي حاجة من واجبات البيت.... وبعد اسبوع اتقابلوا
عشان يعرفوا النتايج
الزوجة الفرنسية: انا قلت لجوزي ميشيل انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده كله
وقالت أول يوم ما شفتش حاجة وتاني يوم ما شفتش حاجة وتالت يوم بدأ يغسل ويمسح وقالي انتي بتتعبي خالص يا مراتي يا حبيبتي
الزوجة الانجليزية: انا قلت لجوزي انا مش هعمل حاجة خالص في البيت الاسبوع ده اول يوم ما شفتش حاجة... تاني يوم بدأ يعمل الاكل تالت يوم غدانى وعشانى بره
الزوجة المصرية: انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده اول يوم ما شفتش حاجة تاني يوم ما شفتش حاجة... ثالت يوم ابتديت أشوف شوية بعيني الشمال



اتنين مساطيل واحد سأل التاني هو النهارده السبت و لا الحد ؟؟ قاله
الاتنين قاله ماشاء الله هما بقو سوا




واحد صاحب مزرعة فراخ محمل العربية فراخ و سايق وقفته لجنة و
سألوه "محمل إيه؟" قال لهم فراخ، قالوله "بتأكلها إيه؟" قال لهم "بأكلها قمح" قالوله غرامة 100 جنيه "بتأكل الفرخ قمح و البلد مش لاقية تاكل؟؟".
و هو مكمل وقفته لجنة و سألوه "محمل إيه؟" قال لهم فراخ، قالوله "بتأكلها إيه؟" قال لهم "بأكلها زبالة" قالوله غرامة 100 جنيه "بتأكل الفراخ زبالة و تسمم الناس؟".
الراجل مكمل ع الطريق وقفته لجنة، الظابط سأل له "محمل إيه؟" قال له فراخ، قال له "بتأكلها إيه؟" قال له "و الله يا باشا، أنا بادي لكل فرخة مصروف وهي تجيب الأكل اللي عايزاه"







afro كوووووووووووووووووووول علي طووووووووووووووووووووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sangeorge.ba7r.org
bent yaso3
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد الرسائل : 430
نقاط العضو :
80 / 10080 / 100

تاريخ التسجيل : 27/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا حانكي وجعني من كتر الضوحك   الخميس سبتمبر 04, 2008 2:40 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بس انا عايزه اطلب من حضرتك طلب.........................ممكن


انت اكيد عرفته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
koko
San George
San George
avatar

عدد الرسائل : 255
الكنيسه : مارجرجس منيا القمح
نقاط العضو :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 15/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا حانكي وجعني من كتر الضوحك   الخميس سبتمبر 04, 2008 5:32 pm

عنيا يا باشا معنتش هحط نكت




afro ككوووووووووووووووووووووول علي طووووووووووووووووووووووووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sangeorge.ba7r.org
bent yaso3
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد الرسائل : 430
نقاط العضو :
80 / 10080 / 100

تاريخ التسجيل : 27/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا حانكي وجعني من كتر الضوحك   الخميس سبتمبر 04, 2008 9:54 pm

انا طبعا ماقدرش اقول كده

انت تحط اللي انت عايزه يا باشا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
انا حانكي وجعني من كتر الضوحك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
www.sangeorge.com :: القسم الفكاهي :: نكت-
انتقل الى: